تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

هتل بلک برد استانبول


 

هتل بلک برد استانبول

 

هتل بلک برد استانبول در بخشی از شهر استانبول قرار گرفته که از لحاظ تاریخی بیشترین اماکن دیدنی را در خود جای داده است. بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه نمونه هایی از این آثار تاریخی میباشند. هتل با برخورداری از موقعیت مرکزی و امکانات متعدد، برای آن دسته از میهمانان تور استانبول که قصد دارند از اقصی نقاط شهر بازدید نمایند، اقامتگاه فوق العاده ای خواهد بود.میهمانان میتوانند روز خود را با صرف بوفه کامل صبحانه آغاز نموده و پس از آن در سالن ورزش هتل به فعالیت پرداخته و یا به سیر و سیاحت در شهر بپردازند. نزدیکترین ایستگاه تراموا، تنها چند قدم تا هتل فاصله دارد. میهمانان تور استانبول میتوانند پس از بازگشت در رستوران هتل به استراحت پرداخته و با صرف بستنی از خود پذیرایی نمایند. ارسال سفارشات به اتاق میهمانان نیز امکان پذیر میباشد. میهمانان میتوانند با استفاده از اینترنت رایگان و بیسیم موجود در اماکن عمومی هتل، به راحتی برنامه گشت و گذار فردای خود را هماهنگ نموده و یا با دوستان و خانواده در تماس باشند.


هتل بلک برد استانبول
 
نمایی از هتل بلک برد استانبول
 
هتل بلک برد استانبول
 
اتاق هتل بلک برد استانبول
 
هتل بلک برد استانبول
 
رستوران هتل بلک برد استانبول
 
مطالب مرتبط:

هتل آل سیزن استانبول


 

هتل ALL SEASON در سال 2001 افتتاح شده است و دکوراسیون هتل به سبک مدرن می باشد تا بتواند اقامت راحتی را برای مسافرین تور استانبول فراهم کند. هتل ALL SEASON در قلب تاریخی استانبول در محله‌ ی فیندیک‌زاده و نزدیک میدان سلطان احمد واقع شده است. به لطف این موقعیت، بیشترین مکان های تاریخی و مشهور استانبول در اطراف هتل ALL SEASON قرار دارد که از هتل تا این مکان ها فقط 15 دقیقه راه است. با پیاده روی به راحتی می توانید از مکان های تاریخی از قبیل مسجد سلطان احمد، حمام CEMBERLITAS، کلیسای CISTERN، SAINT SOPHIA، BEYAZIT، دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و سایر مکانهای دیدنی تور استانبول بازدید نمائید. از امکانات این هتل میتوان به مواردی چون تلویزیون LCD , ماهواره مینی بار , سشوار , حمام , اینترنت رایگان WIRELESS , تهویه مطبوع هوا , تلفن , سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.

 

هتل آل سیزن استانبول

 نمایی از هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

 رستوران هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

اتاق هتل آل سیزن استانبول

 

مطالب مرتبط:
هتل آل سیزن

تور استانبول


هتل آسپن استانبول

 

هتل آسپن استانبول

 

هتل چهار ستاره آسپن استانبول  istanbul Aspen Hotel در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و مسافت کوتاهی تا بازار بزرگ فاصله دارد. هتل امکاناتی را از قبیل اینترنت رایگان و بوفه صبحانه به میهمانان تور استانبول ارائه میدهد.اتاقها به راحتی آراسته و از سیستم تهویه مطبوع وتلویزیون با گیرنده ماهواره برخوردار میباشند. برخی نیز به چشم انداز دریای مرمره مشرف میباشند.میهمانان تور استانبول میتوانند از خدمات حرفه ای ماساژ بهره مند شده و در جکوزی واقع در طبقه هشتم به استراحت بپردازند. جکوزی نیز به دریای مرمره مشرف میباشد. حمام سنتی ترکی و سونا از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار میروند.هتل دارای دو کافه و یک رستوران بوده که با سرو خوراکهای اصیل ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی میکند.

 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول
 
 
هتل آسپن استانبول
 
مطالب مرتبط:
 

هتل دبلیو استانبول


هتل دبلیو استانبول

 

هتل پنج ستارهٔ دبلیو در قلب بوسفوس جای دارد که مکانی ایده آل برای کشف و دیدن استانبول است که می‌توان از دسترسی آسان به مراکز مهم شهر استانبول و خیابان های پر جنب جوش شهر لذت برد. مسافرین تور استانبول می توانند با کمی‌ پیاده‌روی از مکان‌های توریستی دیدن کنند.از امکانات هتل دبلیو استانبول دارای 136 اتاق میتوان مواردی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال تور استانبول ، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، حیوانات خانگی مجاز، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی را نام برد.

 

هتل دبلیو استانبول

نمایی از هتل دبلیو استانبول

 

هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 اتاق هتل دبلیو استانبول

 

مطالب مرتبط:

هتل دبلیو

تور استانبول

 

معرفی شهر ازمیر در ترکیه

 

معرفی شهر ازمیر در ترکیه

 

ازمیر (Izmir) سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا می باشد و دارای موقعیت ممتاز بعنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری و گردشگری تور ترکیه است.شهر ازمیر که در زبان ترکی ازمیر زیبا نام دارد، بر فراز یک خلیج بلند و باریک قرار دارد. کرانه های دریای اژه ترکیه از جمله زیباترین چشم اندازهای این شهر می باشند. خط ساحلی باشکوهی که آب شفاف دریای اژه به آن برخورد می کند، مملو است از کرانه های قدیمی که توسط باغ های زیتون، پرتگاه های سنگی و جنگل های کاج احاطه شده اند.ازمیر که در پشت پیاده روهای آراسته شده با درختان نخل زیبا و خیابانهایی که کرانه های ساحلی را دنبال می کنند، از دامنه های کوههای اطراف با شیب های پلکانی افقی به آرامی بالا می رود. ازمیر شهری سرزنده و بسیار زیبا بوده و درمدت فستیوال بین المللی هنر در ماه ژوئن و جولای گردشگران تور ترکیه بسیاری را به سمت خود جذب می کند.این شهر توریستی در واقع در هزاره سوم قبل از میلاد در محلی که امروزه بایراکلی (Bayraklı) نام دارد بنا شده است و در آن زمان با شهر تروی یا تروا ، که دارای پیشرفته ترین فرهنگ در آناتولی غربی است ، مشترک بود. آب و هوای ازمیر در کل مشابه آب و هوای ایران چهار فصل دارد.ازمیر در تابستان ها به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا هوای شرجی دارد و زمستانها سرد ,  پائیز متوسط و در بهار آب و هوای عالی را دارد.

 

مطالب مرتبط: