تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

قلعه پرتغالی های قشم

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبرکرک ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوکرک جزایر  در دهانه خلیج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بین هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند که از آن جمله دژهای هرمز ، قشم و لارک را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتی که بیش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهای آهکی و گچی با ملاط ساروج محلی ساخته شده و همچنین طی یک قرن نیز چندین بار استحکام بخشی و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تورقشم است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافرانتور قشم پاییز 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .


 


مطالب مرتبط:

بهترین هتل آپارتمان های قشم

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم آذر 94 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم پاییز 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران  تور قشم دی 94 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

بازار صفین کیش

بازار صفین کیش یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که دارای معماری سنتی عربی می باشد و در سال 1350 و در ساحل شمال غربی کیش قرار دارد. این بازار به بازار عربها در کیش معروف است و از قدیم تا کنون از مراکز خرید اهالی خود کیش می باشد. این بازار شامل یک طبقه می باشد که مسافران تور کیش پاییز 94  می توانند از 70 غرفه ای که در بازار می باشد دیدن کنند و خرید های خود را انجام دهند. بازار صفین کیش در زمینه های فروش پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی و . . . فعالیت می کنند. این بازار نزدیک به بازار پارس خلیج می باشد و گردشگران تور کیش آذر 94  با رفتن به این بازار می توانند از اسکله های تفریحی و ساحل های زیبای جزیره که نزدیک به بازار صفین کیش قرار گرفته است بازدید کنند.

مطالب مرتبط:

جزیره هندورابی در کیش

جزیره هندورابی در کیش مکانی بسیار آرام و زیبا و می توان آن را یک منطقه غیر مسکونی به حساب آورد که دارای نمایی شگفت انگیز با سنگهایی زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش زمستان 94 به عنوان یک منطقه تفریحی و آرام قرار گرفته است . این جزیره جز مجموعه جزایر خلیج فارس و جز کیش می باشد . شما می توانید با تور کیش دی 94 به این جزیره نیز بیایید و با شنا و گرفتن حمام آفتاب در جزیره هندورابی در کیش سفر خوشی را تجربه کنید . به علت نوع پوش گیاهی و آب و هووایی این جزیره مکانی مهم برای رشد انواع آبزیان می باشد . این جزیره که از جاذبه های توریستی کیش به شمار می رود سازمان منطقه آزاد کیش امکاناتی را برای جزیره هندورابی در کیش فراهم کرده است تا عده زیادی از گردشگران تور دقیقه 90 کیش را به سمت خود جذب کند که عبارتند از  نصب اسکله شناور ، جاده دور جزیره ، مهمانسرا ، رستوران ، کافی شاپ  ، خودروهای اخنصاصی و . . . می باشد .