تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

آبشار قره سو در مشهد

آبشار قره‌سو مشهد از جاذبه های گردشگری تور مشهد 94  در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد تابستان 94  را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد مرداد 94 آسانتر نماید.

 

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتل جهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهدتابستان 94  میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد مرداد 94 قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد تعطیلات عید فطر 94 به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، فلکه آب، پشت پارکینگ رضا، کوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

 

پیست کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش

اولین پیست کارتینگ در جزیره کیش و در ایران پیست کارتینگ کیش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پیست های کارتینگ در خاور میانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد در تور کیش 94 قابل استفاده است. پیست کارتینگ کیش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان تور کیش مرداد 94 به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولین دوره مسابقه های کارتینگ قهرمانی کشور می باشد که موجب شده در ایران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش کارتینگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبیل رانى در سطح حرفه اى است. 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش با 42 اتاق شامل 22 واحد دو تخته وسه تخته،12واحد یک خوابه با ظرفیت 4نفر و 8 واحد دوخوابه باظرفیت 5 نفر و امکاناتی نظیر لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و ... آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم تور کیش 94 می باشد.هتل ستاره طلایی در فاصله پنج کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود در رزرو هتلهای کیش تعطیلات عید فطر 94 سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نیز نزدیک می باشد.

 

 

 

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا اولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال 1988 در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  شده است. مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول در تور استانبول تابستان 94 می باشد در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای مسافرین تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.