تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پرطرفدار پروما که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی برای گردشگران تور مشهد شهریور 94 نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… در طبقه همکف قرار دارد.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

 

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

 

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری از بهترین رستورانهای مشهد واقع در بلوار کلانتری مشهد و مقابل هتل پردیسان دارای پیشینه درخشان و سابقه ای طولانی در رستوران داری و طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی است . به دلیل سرویس دهی ممتاز و سرو غذاهایی بهداشتی و با کیفیت ، رستوران معین درباری تا کنون گواهی نامه ها و تقدیر نامه های متعددی را کسب کرده است . شایان ذکر است که کباب های این رستوران در بین گردشگران تور مشهد مرداد 94 و شهروندان مشهدی بسیار محبوب می باشد . در ضمن انواع سالاد ، دسر و سایر مخلفات نیز در کنار غذاهای لذیذ ، سرو شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد . 

 

 

 

 

آبشار بوژان در مشهد

در تور مشهد 94 حتما از آبشار بوژان دیدن کنید.یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد تابستان 94 را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور مشهد شهریور 94 فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

 


هتل کوثر ناب مشهد

 

هتل پنج ستاره کوثر ناب مشهد در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3686 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در یکی از بلوارهای با امکانات بالا و منطبق بر معیارهای جدید شهرسازی ساخته شده است.هتل کوثر ناب دارای 51 واحد شامل رویال سوییت , سوییت دو خوابه , سوپر سوییت و استودیو سوییت می باشد که همگی سوییت ها مجهز به امکانات اقامتی از قبیل ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی , سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت و ... برای مسافرین تور مشهد مرداد 94می باشند. این هتل همچنین مجهز به یک رستوران ایرانی و عربی و کافی شاپ نیز می باشد و برای کودکان زیر 6 شش سال رایگان می باشد.