تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

ساحل لارا آنتالیا


 

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

این ساحل زیبا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا دیدنیهای آنتالیا محسوب می شود.این ساحل در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است آبشار دودن آنتالیا ده کیلومتر پایین تر از ساحل لارا آنتالیا واقع شده است که به دریا میریزد یک بازارچه صنعتی قدیمی هم در کنار این منطقه است.ساحل لارا یک ساحل ماسه ای زیبا است که گردشگران دیدنیهای آنتالیا زیادی را به خود جذب کرده است.آب و هوا در منطقه گرم و دلپذیر است دارای ساحل اختصاصی،رستوران و پلاژ دیدنیهای آنتالیا است

موزه باستان شناسی آنتالیا


 

موزه باستان شناسی آنتالیا

موزه باستان شناسی آنتالیا

آنتالیا در این موزه آثاری از دوران پالئوتیک در دوران عثمانی که با دست ساخته شده  است به نمایش گذاشته شده است.این موزه از مکانهای دیدنیهای آنتالیا است که توریستهای زیادی را به خود جذب کرده است و نشان آنتالیا دهنده تاریخ کهن دیدنیهای آنتالیا نیز هست.

حمام رومیها آنتالیا


 

 حمام رومیها آنتالیا


 
حمام رومیها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . دیدنیهای آنتالیا این موزه در بین جنگلهای کاج واقع شده است که به دلیل  ساحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیاری از گردشگران دیدنیهای آنتالیا را به سمت خود آنتالیا می کشد   .

مرکز خرید تانساس اچ آنتالیا


 

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید آنتالیا یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است مراکز خرید آنتالیا در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک آنتالیا و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی آنتالیا است.

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا


 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

این مرکز خرید در نزدیکی دیوار شهر واقع شده است و یکی از مراکز خرید خوب است.

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که آنتالیا نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. مراکز خرید آنتالیا با پیاده روی آنتالیا تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا مراکز خرید آنتالیا همراه شوند .