تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

آفر هتل های آنتالیا


هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا از بهترین و زیباترین هتل های آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر با 27 کیلومتر فاصله دارد.گردشگرانتور آنتالیا که علاقه به ورزش هایی مانند: قایقرانی, غواصی, و پاراسیلینگ استفاده نمایید و وقت گذرانی کنند. شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید در اتاق های رو به دریا لحظات آرام و استراحتی عمیق را تجربه نمایید.

امکانات هتل کروانسرای کوندو :استخر روباز, استخر سرپوشیده, سرگرمی های آبی, پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی ، ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از تمامی امکانات این هتل استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر می باشد.در رستوران اصلی هتل هرشب یک نوع غذای مکزیکی و ایتالیایی و .. آماده سرو از شما مهمانان هتل آنتالیا می باشد.

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می توان به هتل رویال هالیدی اشاره نمود.این هتل بسیار زیبا و لوکس دارای طراحی دیزاین بسیار عالی می باشد که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.این هتل بسیار زیبا به ایستگاه های مترو و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

امکانات هتل : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشدبا تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از استخر فضای باز با سرسره های آبی و تفرجگاه تفریحی نهایت لذت را ببرید.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است.خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می دهد شامل تورهای گردشگری ،نگهداری از کودکان و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند از رستوران این هتل که آماده سرو انوع غذاهای ترکی و فرنگی و در یایی می باشند صرف نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل تا فرودگاه بین امللی 45 دقیقه فاصله دارد.

گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

امکانات هتل:تفریحگاه مناسب بازی کودکان، استخر کودکان، کنسرت های زنده در شب، باشگاه شبانه، باشگاه کودکان و نوجوانان، ،بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنفرانس های تجاری واینترنت بیسیم رایگان

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیاز زیبا اقامتی خوش و دلنشین را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا که بسیار زیبا و لوکس می باشد.در گذشته نام این هتل ددمان بوده است و پس از باز سازی نام خود را نیز تغییر داد.این هتل بسیاز زیبا و لوکس تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد.رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و اسنک هایی بسیار لذیذ که آماده سرو برای شما مهمانان تور آنتالیا می باشد.تعداد اتاق های این هتل 471 می باشد.طراحی و دیزاین هتل بسیاز عالی و فضایی آرام و دل انگیز را برای شما میهمانان عزیز تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل آکرا باروت آنتالیا:باربیکیو ، پارکینگ رایگان ، کافی شاپ ، 4 رستوران ، اتاق کودکان ، فروشگاه ، اینترنت رایگان ، روزنامه ، خشکشویی ، کتابخانه ،سالن بدنسازی ، استخر روباز ، تنیس، سونا ، ماساژ ، استخر اختصاصی ، اسپا

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا

قیمت هتل های آنتالیا


هتل آتان پارک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد.گردشگران تور آنتالیا که قیمت هتل برایشان حائز اهمیت است این هتل گزینه مناسبی است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از داخل اتاق ها  منظره زیبای دریا را تماشا کنند و در نهایت آرامش استراحت نمایند.

امکانات هتل : بوفه صبحانه ، استخر روباز سیستم امنیتی ، پذیرش شبانه روزی ، پارکینگ رایگان ، خدمات پزشکی ، امکان نوشیدن قهوه و چای در مکان های عمومی ، لاندری ، خشکشوئی

با تور آنتالیا همراه شوید تا دراین هتل بسیار زیبا و قیمت مناسب سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم در منطقه کمر واقع شده است. فاصله هتل تا دریای ساحلی اندک می باشد و این یکی از ویژگی های این هتل می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر می باشد.گردشگران تور آنتالیا که علاقه زیادی به دیدن جاذبه های گردشگری آنتالیا دارند می توانند از دروازه هادیان که فاصله کمی با هتل دارد دیدن نمایند.از امکانات و خدمات رفاهی هتل : سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی  ، یخچال ، مینی بار و ...

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در این هتل 4 ستاره که خدمات ویژه ایی را به مهمانان خود ارائه می دهدلحظات دلنشین و خوشی را کنار عزیرانتان تجربه نمایید.

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است.این هتل یکی از هتل های Uall  آنتالیا می باشد که خدمات بسیار عالی و ویژه ایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل دارای 650 اتاق بسیار زیبا و طراحی بسیار لوکس می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می تواننند با کمی پیاده روی به مرکز خرید Terra City رفته و لباس های برند و مارک دیدن نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10کیلومتر می باشد.

امکانات هتل دلفین امپریال : استخر رو باز ، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی ، استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی ، باشگاه کودکان و نمایش ، مرکز SPA ، حمام ترکی ، جکوزی ، اتاق بخار ، سونا (به صورت رایگان) ، ماساژ (با هزینه) ، مرکز تناسب اندام و بدنسازی بسیار مجهز ، بسکتبال ، والیبال ساحلی ، تنیس و مینی فوتبال ، نمایش‌های زیبا و متنوع ، موزیک زنده در لابی بسیار بزرگ هتل ، ارائه ۲۴ ساعته سرویس در اتاق ، اینترنت در اتاق‌ها ، بولینگ ، اتاق بازی ، بیلیارد ،ورزش‌های موتوری

مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل که آماده سرو انواع غذاهای اروپایی و ترکی غذای مورد علاقه خود رامیل نمایند.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

این هتل بسیار زیبا و و لوکس در منطقه لارا واقع شده است.مهمانان عزیز تور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات  مناسب و خدمات بسیار عالی می باشند.این هتل بسیار مناسب می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته است وجود 8 رستوران مجزا که هر کدام آماده سرو انواع غذاها برای شما مهمنان عزیز تور آنتالیا می باشد.این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا: پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تعدادی بار، قنادی، چندین رستوران با تهویه‌ی مطبوع و صندلی کودک، باجه‌ی روزنامه، فروشگاه، آرایشگاه، کلاب، شبکه‌ی اینترنت عمومی، سینما، زمین بازی، کلاب کودکان، پارکینگ

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

لیست هتل های معروف آنتالیا


هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل آنابلا دیاموند از هتل های بسیار لوکس و دنج  5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 90 کیلومتر فاصله دارد.این هتل در منطقه آلانیا واقع شده است.جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و معروفی در آلانیامورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل آنابلا دیاموند: سرو صبحانه ، رستورانهای متنوع ، بار ، زمین تنیس ، استخر روباز ،استخر سرپوشیده ، سرسره آبی ، فروشگاه ، محوطه حمام آفتاب ، فضای سبز ، انواع ورزشهای آبی ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، خدمات گردشگری ، اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی شاپ ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته 

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در رستوران این هتل که آماده سرو انواع غذاها ترکی و .. می باشد غذای مورد علاقه خود را میل نمایند.

آدرس هتل آنابلا دیاموند : Incekum – Avsallar, 07470 Avsallar, Turkey

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل آنابلا دیاموند آنتالیا

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل ونزیا پالاس یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه لارا می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.تعداد اتاق های این هتل 540 می باشد.خدمات و امکانات رفاهی هتل شامل :تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبی ، و روم سرویس ۲۴ ساعته ، زمین تنیس ، مینی فوتبال ، میز بیلیارد و پینگ پنگ ، سالن ایروبیک ، تیر و کمان ، دوچرخه سواری ، آموزش شنا و غواصی ، جت اسکی ، پارک و سرسره آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ، استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار و یک سالن بدنسازی و ... می باشد.رستوران هتل ونزیا آماده سرو انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی و قاره ایی می باشد.شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود را میل نمایند.اگر به دنبال هتلی بسیار عالی و با خدمات و امکانات رفاهی ویژه هستید این هتل پیشنهاد خوبی است.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل لحظات خاطره بر انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل ونزیا پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل در منطق لارا واقع شده است.این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر فاصله دارد.این هتل یکی از گرانترین هتل های اروپا می باشد که ساخت آن از دوره عثمانی سخته شده از طلا می باشد.همچنین وجود قطار در داخل محوطه هتل از ویژگی های بارز این هتل می باشد.مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در استخر این هتل که از بزرگترین استخر های قاره می باشد لحظات به یاد ماندنی را تجربه نمایند.رستوران هتل که دارای ظرفیت 612 نفر می باشد آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی و ایتالیایی و ترکی می باشد که شما مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانید غذای مورد علاقه خود را رزرو کرده و میل نمایید.

امکانات هتل مردان پالاس:اسکواش ، والیبال ساحلی ، تنیس روی میز و بدمینتون, خدمات UALL شبانه روزی, حمام و تجهیزات آن ، تلفن مستقیم ، سیستم پیشرفته مولتی مدیا ، تلوزیون و صندوق امانات الکترونیکی

گردشگران تور آنتالیا که علاقه به شنا و غواصی را دارند می توانند در محیطی کنترل شده کنار آبزیان شنا کنند و لذت ببرند.این هتل برای کسانی که قیمت برایشان حائز اهمیت نیست بسیار مناسب است.

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد.از ویژگی های منحصر به فرد ساحل اختصاصی شنی و سنگ ریزه ایی می باشد.رستوران اصلی این هتل Turkuaz می باشد که انواع غذاهارا برای مهمانان عزیز تور آنتالیا ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل شامل: زمین تنیس ، تنیس روی میز و دارت ، مرکز تناسب اندام بزرگ و مجهز ، یک استخر برای کودکان و ۲ استخر برای بزرگسالان حمام ترکی سونای بخار و خشک و انواع ماساژ های بین المللی ، بوتیک ، پزشک ، سرویس کرایه خودرو و … میشود

با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و لوکس لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزنتان تجربه نمایید.

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل های آنتالیا


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیاست که درمنطقه کمر واقع شده است.این هتل دارای 524 اتاق بسیار دنج و آرام می باشد.همچنین خدمات  این هتل UALL می باشد.این هتل تا فرودگاه 64 کیلومتر فاصله دارد.در این هتل 9 رستوران بسیار عالی و با کیفیت وجود دارد ک شما گردشگران تور آنتالیا می توانید انواع غذاهای محلی و ترکی بین المللی را نوش جان کنید امکانات هتل:اساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (فصلی)،صرافی

گردشگران هتل های آنتالیا که به دنبال هتل با امکانات عالی و با کیفیت هستند این هتل پیشنهاد خوبی است.

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل دارای 760 اتاق با چشم انداز دریای مدیترانه و بسیار عالی می باشد.امکانات این هتل شامل:مکانات ورزش های آبی, تفریحات عصرگاهی، ساحل اختصاصی، استخر سر بسته، مینی گلف، اسکواش، شیرجه، کتابخانه، کرایه دوچرخه، دارت، باشگاه، کافه، رستوران، عابربانک، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، واکس، اتوکشی، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، آسانسور

گردشگران تور  آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را میل نمایید.مهمانان عزیز تور آنتالیا که  علاقه زیادی به موزه و تئاتر دارند می توانند تنها با دو کیلومتر فاصله به آنجا رفته و در آنجا وقت گذرانی کنند.

هتل سوئنو آنتالیا

هتل سوئنو آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا و در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی با وسیله نقلیه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 20 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای 442 اتاق بسیار دنج و لوکس می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.خدمات و امکانات رفاهی این هتل بسیار کامل می باشد.این هتل هم برای سفر های کاری و هم برای زوجین بسیار عالی و مناسب می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای مکزیزکی و دریایی را در رستوران اصلی هتل نوش جان کنند.در ضمن لازم به ذکر است که تمامی خدمات این هتل UALL می باشد.گردشگران هتل های آنتالیا می توانند در کافی شاپ های این هتل انواع قهوه های ترک و فرانسه و ... را به دلخوه خود میل نمایند.امکانات هتل :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, بوفه صبحانه

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار لوکس لحطات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

هتل دی مارمارا آنتالیا

هتل دی مارمارا آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد.این هتل دارای 232 اتاق بسیار دنج و لوکس می باشد که لحظات آرام و به یادماندنی برای شما گردشگران تور آنتالیا به ارمغان می آورد.چشم انداز این هتل رو به دریای مدیترانه می باشد.هتل مارمارا دارای یک ساحل اختصاصی می باشد.امکانات هتل:رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, بار, گاو صندوق در اتاق, استخر سرباز, جکوزی, ماساژ, سالن بدنسازی, رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, تهویه , بار, باغ

گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای مورد علاقه شان را میل نمایند و نوش جان کنند.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  7 کیلومتر می باشد.این هتل بسیار گران قیمت می باشد.همچنین این هتل برای کسانی که هزینه برایشان مهم نیست مناسب می باشد.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار لوکس لحظات بسیار عالی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل د مارمارا آنتالیا

هتل د مارمارا آنتالیا

هتل های خوب آنتالیا


هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره بسیار معروف و با امکانات بسیار ویژه می باشد.این هتل دارای401 اتاق بسیار دنج و دولوکس، خانوادگی، سوییت می باشد.این هتل دارای 6 رستوران بوده که یکی رستوران به عنوان رستوران اصلی و در آن صبحانه و ناهار و شام سرو می شود.رستوران آلاکارته ایتالیایی و رستوران آلاکارته اسنک و رستوران آلاکارته دریایی و اسنک رستوران در این هتل موجود است  که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این رستوران ها انواع غذاهای دلخواهشان را نوش جان نمایند.هتل کنکورد تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد.امکانات هتل: باغ، استخر، جکوزی، زمین تنیس، سرسره آبی، سالن بیلیارد، بولینگ، کافی نت و خدمات ماساژ، خدمات درمانی صورت، 8 استخر سرپوشیده و روباز برای گرفتن آفتاب و همچنین سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات رویایی را کنار عزیزانتان سپری کنید.تور آنتالیا نوروز 97

هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است.این هتل دارای 399 اتاق بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل دارای یک محوطه اختصاصی و یک اسکله چوبی می باشد.امکانات تفریحی مختلفی از قبیل سالن بولینگ و زمین فوتبال و بسکتبال در این هتل موجود است که مورد توجه شما مهمانان عزیز تور آنتالیا قرار گرفته است.در رستوران این هتل انواع غذاهای بسیار متنوعی از قبیل ایتالیایی و ترکی را سفارش داده و نوش جان نمایید.

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:استخر در فضای باز ، باغ، رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق ، اسنک بار، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، صرافخانه، رختشورخانه، فکس و کپی، سالم کنفرانس، فروشگاه، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم تهویه، امکانات ویژه معلولین

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.تور آنتالیا پاییز 96

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا از هتل های بسیار معروف و زیبای آنتالیا می باشد و در نزدیکی ساحل کنیالت و در دامنه کوه های بیدلر واقع شده است.گردشگران تور آنتالیا می توانند در حمام ترکی و سالن های ورزشی نهایت لذت را ببرند.امکانات هتل :رستوران ، پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، امکانات باربیکیو

گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 22 کیلومتر واقع شده است.تور آنتالیا اقامتی خوش و دلنشین را برای شما گردشگران تور آنتالیا آرزومند است.تور آنتالیا مهر 96

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد تور آنتالیا پاییز 96.گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انوانع غذاهای بین المللی و ترکی را میل نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل دارای سه ساختمان اصلی پنج طبقه  می باشد.طراحی و دیزاین اتاق ها بسیار عالی و دلنشین می باشد.امکانات هتل شامل:ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده ،نگهداری از کودکان ، شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ

با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل 5 ستاره لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید. تور آنتالیا نوروز 97

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا