تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

هتل های 3 ستاره ترکیه



هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.



هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:

 

هتل های 5 ستاره ترکیه


هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.



هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.
مطالب مرتبط:

هتل های 4 ستاره ترکیه



هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.



هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مطالب مرتبط:

هتل های شانگهای چین

هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل ها امکانات ویژه ای برای میهمانانتور چین در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به خدمات نگهداری از اطفال اشاره داشت. همچنین در این هتل یک صرافی و نیز یک سالن کنفرانس کاملا مجهز برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل رادیسون بلو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، آسانسور، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جسله و ضیافت، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین نام برد.


هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل جیاگ بیزنس یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 125 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. هتل جیاگ بیزنس تور چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر دارد که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس مجهز اشاره نمود.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

از دیگر امکانات هتل جیاگ بیزنس برای میهمانان تور چین می توان از کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، رستوران، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، سرویس ایاب و ذهاب ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.

هتل جیاگ بیزنس شانگهای

هتل های گوانجو چین

هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.


هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط: