تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

مجموعه جزایر پرنس جزایر نه گانه می باشد که که معروفترین آنها جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ، بورگاز آدا و کینالی آدا می باشد و همچنین دریای مرمره جزایر بسیاری دارد و به دلیل نزدیکی جزایر پرنس به شهر  استانبول و جاهای دیدنی این شهر بین گردشگرانتور ترکیه زمستان 94 زبانزد است . و دلیل نام گذاری پرنس بر این جزایر این بوده است که در دوران امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان اتومان پرنس ها و شاهزاده هایی که به دلیل دستیابی به قدرت اختلاف پیدا می کردند به دستور امپراطور به این جزایر تبعید می شده اند و امروزه این جزایر مکانی  مخصوص افراد مشهور و مسافران تور ترکیه پاییز 94 می باشد . این جزایر با استقبال بسیاری از توریستها و گردشگران رو به رو شد ، مردم برای لذت بردن از مکانهای دیدنی آن که تاریخی می باشد و جنگلهای معروف آن و تفریحاتی مثل تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند . در جزیره بیوک آدا ا از اتومبیل استفاده نمی شود و مردم آن و گردشگرها یتور ترکیه آذر 94 پیاده یا  با دوچرخه و کالسکه  و اسب رفت آمد می کنند و ویلاهای بسیار زیبایی دارد . پیشنهاد ما به مسافران تورهای ترکیه استانبول این است که دوچرخه ای گرفته و یا با کالسکه از مکانهای دیدنی و تاریخی ، کلیساها و مساجد این جزایر دیدن کنند و همچنین در جزیر تعدادی رستوران و کافه ی زیبا به چشم می خورد و ایستگاه های بستنی معروف که توریستهاتور ترکیه دی 94 اکثرا می شناسند .

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 مرکز خرید فروم استانبول ترکیه یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه می باشد و در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع در منطقه بایرام پاشا استانبول قرار دارد. مرکز خرید فروم استانبول بیش از 280 مرکز با برندهای معتبر و مشهور مخصوص گردشگرانتور ترکیه پاییز 94 مانند فروشگاه لوازم خناگی معروف IKEA  ، Decathlon و H&M دارد و تعداد زیادی  فروشگاه  لباس های  ورزشی ، بوتیک های  مختلف ، و کافه تریا  در این  مجتمع  وجود دارد و همچنین  آکواریوم غول پیکر ترکیه ، موزه یخی ، شهربازی ، رستوان و فست فود و ایستگاه مترو استانبول  برای مسافرانتور ترکیه آذر 94 در این مجموعه قرار دارد.

 مطالب مرتبط:

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا دقیقه 90 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا زمستان 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 مطالب مرتبط:

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را از کوه های المپوس این شهر گرفته اند. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران عزیزتور آنتالیا دی 94 شده است.

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران عزیز تور آنتالیا آذر 94 می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند.

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

 مطالب مرتبط:

هتل لارا فالکن آنتالیا

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل لارا فالکن آنتالیا از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا زمستان 94 توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و....  مخصوص مسافران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 می باشد. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافرانتور آنتالیا دی 94 می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 مطالب مرتبط: