تور آنتالیا

گردشگری

تور آنتالیا

گردشگری

پل بسفر استانبول


پل بسفر استانبول

پل بسفر با طول 1150 متر, عرض 39 متر, ارتفاع 105 متر, و فاصله 64 متری از سطح دریا تا زیر پل بر روی تنگه بسفر قسمت آسیایی استانبول را به قسمت اروپایی این شهر متصل می کند و یکی از جاذبه های معروف تور استانبول به حساب می آید. این پل از سال 1970 تا 1973 از جنس فولاد و به صورت معلق احداث شد. در سفرتان با تور استانبول حتما به این پل معروف سر بزنید  و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

پل بسفر استانبول

حمام خرم سلطان استانبول


حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان در میدان سلطان احمد در دوره سلطنت سلطان سلیمان و به دستور سلطان سلیمان برای همسرش ساخته شد. معماری حمام از نوع معماری دوره عثمانی است که به توسط سینان بنا شد. این حمام در حال حاضر به عنوان حمام ترکی مورد استفاده قرار گرفته شده است و به دلیل معماری بی نظیری که دارد هر روزه گردشگران زیادی از تور استانبول به بازدید این بنای تاریخی می روند. در سفرتان با تور استانبول حتما به این حمام تاریخی سر بزنید و با معماری دوره عثمانی بیشتر آشنا  شوید.

حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان استانبول

پل گالاتا استانبول


پل گالاتا استانبول

پل گالاتا استانبول در سال 1922 با طرح یکی از معروف ترین مهندسان پل سازی جهان بر روی خلیج شاخ طلایی برای متصل شدن شمال و جنوب قسمت اروپایی استانبول به صورت دو طبقه که طبقه دوم برای عبور و مرور ماشین و طبقه اول برای عبور مردم و ردیفی از رستوران های دریایی می باشد. کشتی های ماهی گیری در کنار این پل پهلو می گیرند و هر روز برای رستوران های روی پل ماهی های تازه می آورند. این پل یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول می باشد که منظره زیبایی از مسجد جدید را به نمایش می گذارد. در سفرتان با تور استانبول حتما به این پل بروید و در رستوران هایش غذاهای دریایی لذیذ و خوش  طعمی را امتحان کنید و سفرتان را پر از خاطره کنید.

پل گالاتا استانبول

پل گالاتا استانبول

هتل کارتون استانبول


کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی در سال های 1861 تا 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز به منظور اقامتگاه و محل برگزاری ملاقات سران در قسمت آسیایی استانبول, در قسمت شمالی پل بسفر بنا شد و امروزه به یک جاذبه گردشگری مهم تور استانبول تبدیل شده است. خانم اوژنی (همسر لوئی ناپلئون و ملکه فرانسه) در سال 19699 هنگام بازگشایی کانال سوئز از این بنا بازدید کرد و بعد ها پنجره ای مشابه پنجره این کاخ در کاخ خود ساخت. زیبا ترین اتاق این کاخ اتاق حال می باشد به دلیل وجود حوض و فواره هم به دلیل خنک کردن و تازه نگهداشتن فضا و هم به دلیل صدای زیبای فواره ها. طراحی بنا به سبک معماری امپراطوری دوم ساخته شده و از تنگه بسفر منظره بسیار زیبا تری دارد. در سفرتان با تور استانبول به این کاخ زیبا سر بزنید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

کاخ بیلربی استانبول

برج دنا کیش


برج دنا کیش

برج دنا در 16 طبقه, 12000 متر مربع مساحت زیر بنای مفید, 7500 متر مربع فضا و محوطه سازی, با 100 واحد تجاری در روبروی مرکز خرید مروارید آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل دنا دارای واحد های 75 تا 3355 متری با تراس و فول امکانات می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج مسکونی مدرن فراهم می شود تا از سفرتان به کیش به  همراه عزیزانتان لذت کافی را ببرید.

برج دنا کیش